P Ř I H L Á Š E N Í



H L A V N Í _ M E N U


N A P O S L E D Y
A K T I V N Í

Kategorie: Realia

Spirit animals 2


STRANA 1

(Pro přístup zpět na 1. stranu klikni)
.
  1. (0%) Sakurník Vás z dálky sleduje, nechce se k vám přiblížit, pokud mu nenabízíte jídlo.
  2. (10%) Sakurník Vás následuje po větvích, hlavně od vás loudí jídlo.
  3. (20%) Začíná poslouchat rozkazy, nebojí se vás, jeho oblíbené místo je na vašem rameni, nebo v některé z vašich kapes.
  4. (30%) Sakurník se začíná o Vás starat, nosí vám okvtní lístky a hlavy květin, dovede vás ke zdroji pitné vody.
  5. (40%) Nosí Vám jedlé květiny, je schopný namíchat vám léčivé odvary, umí připravit menší množství léčivé masti.
  6. (50%) Donese Vám přísady prakticky na jakýkoliv léčivý lektvar, je schopný vám do myšlenek předat i správný postup přípravy.
  7. (60%) Je ochotný vyléčit Vaše menší zranění jako jsou škrábance a odřeniny, bez použití odvarů a lektvarů.
  8. (70%) Vyléčí i vážnější zranění, ale léčí jen Vás.
  9. (80%) Pokud jste Vážně zranění a nemůžete se bránit, dokáže protáhnout své tělo až na osminásobek své délky a brání Vás i za cenu vlastního zranění - omotá nepřítele jako had a škrtí jej. Nezabije!
  10. (90%) Poslouchá vaše rozkazy, je ochotný vyléčit menší zranění Vašich přátel, ačkoliv to dělá jen velmi nerad.
  11. (100%) Je Vám plně oddaný, poslouchá vaše rozkazy, léčí Vaše přátele pokud si to přejete. (+ 10% Magie)


Sakurník je velmi podobný menším hadům a ještěrkám. Můžete ho vidět jako hádě, nebo jako ještěrku s malýma nožkama, záleží jen podle jeho nálady. Žije hlavně na ovocných stromech, hlavně na třešních, poté ho najdete i na meruňkách a velmi výjimečně pak i na jabloních. Podle častého výskytu na třešních je odvozeno jméno Sakurník. Najdete ho tedy převážně v Salangských třešňových sadech, kde je jejich výskyt velmi hojný a často je můžete zahlédnout i když se nejedná přímo o vaše spirituální zvíře. V menším počtu se nachází ale i v Pertanianu a jeden nebo dva můžete najít i ve skleníku v Lumině Alteře. Poznávacím znamením je zelené hadovité tělo a růžky na hlavě, které po celý rok připomínají větve stromů s rozkvetlými květy sakury. Když se blíží jeho čas, nebo je smrtelně zraněn, po posledním výdechu se jeho tělo vsákne do půdy pod ním a bez ohledu na podklad, na tom místě vyroste do několika let nová Sakura.

!!! P O Z O R !!!
Sakurník v některých případech může zaútočit i na vaše přátele, pokud má pocit, že jste v ohrožení. Tím že je vůči cizincům velmi plachá se to stává častěji, než by se Vám mohlo líbit. Je proto nutné jej hlídat - a to i přesto, že není schopný zabít, ovšem i takové škrcení umí přátelství docela pokazit.



.
  1. (0%) Grumpy zjistil, že existujete, ale nebere na Vaši existenci ohled.
  2. (10%) Jste pro něj zajímavější, v rámci utužování vztahů vás občac bací do palců u nohou svým ladivem.
  3. (20%) Pochopil, že rány kladivem neutužují přátelství, následujev ás i bez ran. Vašim soubojům pouze přihlíží.
  4. (30%) Nabízí Vám svou odbornou pomoc při souboji. Nenadělá moc škody, spíš odvádí pozornost.
  5. (40%) Poslouchá Vaše rozkazy, je schopný zvětšit se na dvojnásobek své velikosti, jeho útoky nabírají na síle.
  6. (50%) Snaží se přátelit s vašimi přáteli - nekontrolovatelně je čas od času bací kladivem do palce u noze.
  7. (60%) Na váš povel se může zvětšit až na trojnásobek své velikosti, jeho útoky zesilují.
  8. (70%) Na váš povel se může proměnit na tetování na vaší ruce - tetování vypadá jako obličej naštvané kočky.
  9. (80%) Grumpy přestává bacit vaše přátele kladivem, komunikuje s Vámi pomocí myšlenek.
  10. (90%) Grumpy je s Vámi schopný mluvit lidskou řečí, nikdo jiný mu však nerozumí. Dokáže své kladivo proměnit i v jiné zbraně.
  11. (100%)Grumpyho brašna je bezedná, dokáže z ní pro Vás vytáhnout jakoukoliv běžnou zbraň a zvýšit Váš útok až o 20 bodů. Je Vám plně oddaný. (+ 10% Magie)


Grumpy pochází z nehostinné krajiny Grimmstonu, kde se pohybuje po vyprahlých planinách a po území tamního labyrintu. Sice vypadá jako huňatá a mazlivá kočka, stačí jeden pohled, aby vám bylo hned jasné, jak se dostal ke svému výstižnému jménu. Nikde byste nenašli naštvanějšího kocoura, než je právě tento tvor. Chodí po dvou nohách a tahá za sebou velké ocelové kladivo. Je plně oblečen a kolem pasu má sérii taštiček, které obsahují různé předměty, které je následně schopen využít. Čas od času se zatoulá a žije také v Pulchramských pouštích – láká jej přítomnost kazrafanů, jakožto nepřímým "příbuzným." Svou náklonost projevuje drobnými projevy násilí.

!!! P O Z O R !!!
Grumpy občas neodhadne svou sílu a takové obvyklé bacení kladivem po palci u nohy může přejít od modřiny až k rozdrcené kosti a ztráty palce. Také je schopný ze své brašny, vytáhnout jakoukoliv běžnou zbraň, ovšem občas Vám ji podává špatným koncem a někdy jsou ty zbraně nevídaně tupé. Jindy zase 'omylem' vytáhne malé výbušné kuličky, které nakradl Seberbobulkovi, ale není schopný kontrolovat sílu ani čas jejich výbuchu.



.
  1. (0%) Prakticky o něm nevíte, nepřibližuje se k vám. Následuje vás i s několika hodinovým zpožděním.
  2. (10%) Konečně je schopný cestovat ve Vaší společnosti. Pro svou zábavu Vás může oslepit.
  3. (20%) Začíná poslouchat rozkazy, nejčastěji vám sedí na hlavě, nebo se ukrývá v batohu. Občas Vás omylem na několik minut oslepí.
  4. (30%) Začíná s vámi komunikovat pomocí myšlenek, kdy vám ukazuje různé obrazy více než podává slova.
  5. (40%) Předává Vám své vidiny, ukazje Vám cestu, úkryty, jednotlivá města i přítomné tvory ve vašem okolí.
  6. (50%) Varuje Vás před blížícím se nebezpečím.
  7. (60%) Dokáže na pár sekund oslepit tvory, kteří Vás ohrožují. Nedovolí Vám je zabít.
  8. (70%) Dokáže oslepit vaše nepřátele, nez ohledu na jejich rasu. Nedovolí Vám je zabít.
  9. (80%) Umí se zmenšit na velikost vši, žije ve vašich vlasech. Zvětší se i na vaše požádání. Odmítá svůj nový domov opouštět.
  10. (90%) Na váš rozkaz se přestěhuje z vašich vlasů do kapes, batohu nebo na vaše ramena. Dokáže vám předávat kromě obrazů i vlastní myšlenky.
  11. (100%) Moris je vám plně oddaný. Dal by za vás život. (+ 10% Magie)


Moris pochází z Pulchramských džunglí, je zvyklý na velké teplo a je převážnou většinu času velmi unavený a svou rychlostí pohybu se spíše rovná lenochodovi než aktivní zvěři. Je zcela slepý, ale je schopný vidin, které Vám následně předává do myšlenek. Jeho schopnosti jsou zaměřené hlavně na navigátoršství v džunglích a lesech. V Pulchramu je oblíbený hlavně proto, že v případě že v jeho přítomnosti narazíte na Armiarmu, na několik minut pavouka oslepí a nechá Vás tak uniknout jisté smrti. Živí se převážně menší hmyzem a brouky, které sbírá na větvích stromů.

!!! P O Z O R !!!
Nevině vypadající tvoreček, který nic nevidí v sobě skrývá i dost zákeřnosti. Pokud porušíte jeho požadavek, abyste nezabili tvora, kterému odebral zrak v případě, že Vás chrání. Je schopen vzít si Váš zrak a navždy vás opustit. Nejen že tedy přijdete o spirituální zvíře, ale také o zrak a často si sebou vezme i smysl pro vaši orientaci v prostoru, nechávajíc Vás na pospas všemu nebezpečí.



.
  1. (0%) Owl jste úplně jedno. Čas od času vás najde a zkontroluje.
  2. (10%) Owl vás následuje na vaší cestě, nekomunikuje s vámi, ani vám nepomáhá.
  3. (20%) Začíná poslouchat rozkazy, sletí až k vám, usadí se ve vaší blízkosti, nechá na sebe sáhnout.
  4. (30%) Komunikace se mezi vámi zlepšuje, jste schopni si navzájem vyměnit několik myšlenek. Owl Vás informuje o překážkách před Vámi.
  5. (40%) Owl je pro vás ochotná ulovit jídlo - v lepším případě vám donese králíka, v horším se muíte spokojit s myší nebo krtkem. Komunikujete myšlenkami bez problémů.
  6. (50%) Owl vám propujčí svůj zrak - vidíte to, co vidí ona - toto spojení je možné pouze, pokud se Owl nachází v dohledné vzdálenosti.
  7. (60%) Owl vám propujčí svůj zrak - vidíte to, co vidí ona - toto spojení je možné pouze do vzdálenosti jednoho kilometru.
  8. (70%) Owl vám propujčí svůj zrak - vidíte to, co vidí ona - toto spojení je možné pouze do vzdálenosti pěti kilometrů.
  9. (80%) Owl vám propujčí svůj zrak - vidíte to, co vidí ona - toto spojení je možné pouze do vzdálenosti deseti kilometrů.
  10. (90%) Owl se na váš pokyn umí změnit na tetování na vaší ruce, nosí vám jídlo, které nemáte obavu konzumovat.
  11. (100%) Owl je vám plně oddaná. Dala by za vás život. (+ 10% Magie)


Owl pochází z Valamukhi Tapu, konkrétně z tamních hor a horských lesů, ale svého majitele si vybírá na dálku. Je schopná za Vámi tedy uletět i několik stovek kilometrů a v případě, pokud vycítí, že jste na ni připravení, jednoduše si Vás najde. Vypadá a živí se jako každá jiná sova a stejně tak pak vypadají i její případné útoky. Ačkoli není přímo bojový tvor, v případě, že jste ohroženi na životě je schopná bojovat po vašem boku a nepřítele nepěkně poranit. Její oči modře světélkují když je, vaší blízkosti, když vám propůjčí svůj zrak, runy na jejich křídlech se rozzáří stejnou barvou. Není tedy vůbec nenápadná, když létá, také je schopná své schopnosti v plné míře využívat hlavně v noci. Přes den se vrací na Valamukhi Tapu, kde spává.

!!! P O Z O R !!!
Owl sama o sobě sice neublíží, ale v případě, že Vám propůjčí svůj zrak je nutné počítat, že jste v tu chvíli zranitelní. Sice vidíte to, co sova v oblacích, ale nejste schopní vnímat prostor kolem sebe. Není tedy žádnou náhodou, že se Owl často nachází bez majitele. Někteří lidé ji dokonce považují za prokletou.



.
  1. (0%) Pure vyhledá vaši společnost, z dálky Vás pozoruje.
  2. (10%) Přiblíží se k Vám, nechá se pohladit, snaží se s vámi komunikovat, ale bez úspěchu - nerozumíte jí.
  3. (20%) Navštěvuje vás pravidelně, komunikace se mezi Vámi zlepšuje. Dělá vám společnost, pokud jste sami. V přítomností dalších lidí se k vám nepřiblíží.
  4. (30%) Dokáže vás teleportovat několik kilometru daleko - pokud nejste v místě určení přesní, můžete také skončit uprostřed jezera.
  5. (40%) Dokáže vás teleportovat několik kilometrů daleko, pokud nejste v místě určení přesní, sama se vyhne jezerům a propastím.
  6. (50%) Nabízí vám svá záda, aka chce vás svézt. Začíná ve vaší přítomnosti akceptovat i další lidi. Nenechá je na sebe sáhnout.
  7. (60%) Dokáže přemístit vás i vaše přátele (max. 1.)
  8. (70%) Na Váš rozkaz je schopná přemístit cizí osobu, i bez vaší přítomnosti. Pokud je to z nebezpečí do bezpečí.
  9. (80%) Komunikujete zcela bez problémů, mění se v tetování na vaší ruce - podoba bílé lilie.
  10. (90%) Sveze na svých zádech i cizí osobu ve vaší přítomnosti, teportuje Vás kamkoliv, kde se nenachází temná magie.
  11. (100%) Pure je vám plně oddaný. Dal by za vás život.(+ 10% Magie)


Původ tohoto tvora není zcela znám, objeví se odnikud a stejně tak zmizí, spousta lidí věří, že je z místa mezi zemí a oblohou, hlavně díky jeho teleportačním schopnostem. Většinu času je jeho tělo nehmotné a poprvé, když se jej dotknete, můžete pod svými prsty cítit jen proudění energie. Pure nese své jméno hlavně díky čisté magii, která proudí jeho tělem a jeho nesnášenlivosti k jakémukoliv druhu temné magie. Prakticky vůbec nesnese stopy temné magie a je tedy nemožné, abyste ho našli na Edenisu nebo Grimestonu, nikdy jej neuvidíte přiblížit se ke skyggenovi, khalkimu, temnému mágovi nebo také temnému elfu. Pure umí ocenit čestnost, hrdinství ale odpustí i náhlou zbabělost.

!!! P O Z O R !!!
Pure nepatří do kategorie spirituálních zvířat, které se postaví na vaši stranu v boji, funguje jako přepravník z místa na místo. Nevaruje vás před nebezpečím, ani vám neprozrazuje původ vaší společnosti nebo fakt, že se jedná o někoho s temnou magií. Pokud však máte tetování lilie a setkáte se například se skyggenem, ruka vás pálí, ale toto pálení se objeví i u stopového množství temné magie a není tak tedy zcela směrodatné. Pokud propadnete temné magii, nebo budete vlastnit a používat předmět, který z temné magie pochází, je velká pravděpodobnost že vás Pure opustí a nikdy se k vám nevrátí a to i za předpokladu, že jste dosáhli 100% v jeho tréningu.




.
  1. (0%) Přivoláš patrona, neposlouchá tě a může ti ublížit.
  2. (10%) Začíná poslouchat, ale je velice nešikovný.
  3. (20%) Komunikujete společně pomocí myšlenek.
  4. (30%) Augustus posiluje vaši magii o 15 %.
  5. (40%) Augustus posiluje vaši magii o 20 %.
  6. (50%) Augustus posiluje vaši magii o 25 %.. (+ 25% do magie)


Augustus je vlastně jakýsi poddruh Veverky – pochází ze skřetova obchůdku, kde na svět přišel po zajímavém zkřížení uprchlého klerence s ochočenou veverkou. A zatím co, po jedné straně získal většinu vzhledu a velikost, po té druhé získal magické schopnosti. Pokud je vaše pouto dostatečně silné, dokáže vaši schopnost magie posílit až o 25% a vylepšit tak nejen její ovládání, ale také její sílu. Nyní se pohybuje a možné jej zahlédnout v Pertanianských lesích. Ve svém volném čase se baví házením ořechů na náhodné kolemjdoucí.



.
  1. (0%) Přivoláš patrona, neposlouchá tě a může ti ublížit.
  2. (10%) Začíná poslouchat, ale je velice nešikovný a líný.
  3. (20%) Komunikujete společně pomocí myšlenek.
  4. (30%) Sádelníček samovolně přičaruje do vaší přítomnosti náhodný předmět.
  5. (40%) Sádelníček začíná do vaší přítomnosti teleportovat potřebné předměty.
  6. (50%) Na váš rozkaz je schopný teleportovat k vám jakýkoliv menší předmět. (+ 10% do obrany)


Sádelníček pochází z Pulchramské pouště, kde je často chybně určen jako ošklivý kámen, co se válí v písku. Ve skutečnosti se, ale jedná o velice líného a marnivého tvora. Během svého života se jen málokdy zvedne nebo vůbec pokusí vzlétnout. Je tedy velice jednoduché ho získat, pokud tedy máte orlí zrak a dokážete ho v písku najít a zvednout. Sice vás obdaruje velice nepříjemným pohledem a dlouhým líným vzdycháním, ale zase máte jistotu, že bude dost líný na to, aby se nepokusil utéct. Většinu svého času tráví teleportováním věcí do vaší blízkosti – a ne vždy se jedná o věci užitečné. Když se nudí je schopný vám do kapes teleportovat i myš nebo klerence. Naopak pokud po něm chcete cílenou práci a jemu se zrovna nechce, schválně vám místo dýky podstrčí třeba ježka.



.
  1. (0%) Přivoláš patrona, neposlouchá tě a může ti ublížit.
  2. (10%) Začíná poslouchat, ale neumí používat své schopnosti
  3. (20%) Komunikujete společně pomocí myšlenek.
  4. (30%) Afa ovládá zemi - pohybuje menšími kameny, umí nechat vyrůst mech.
  5. (40%) Afa ovládá zemi - pohybuje i většími kameny, je schopný vás ubránit
  6. .
  7. (50%) Poslouchá na slovo, spolupracuje s vašimi plány. (+ 15% do obrany)


Afa žije v převážně na opuštěných místech na ostrovech Valamukhi tapu, kde se nepohybuje mnoho lidí ani jiných tvorů. Jeho každodenní zábavou je vytváření menších i větších mechových ploch, kde se následně i hodiny povaluje a vyhřívá se na sluníčku. Souznění s ním není jednoduché, hlavně tedy proto, že i když rozumí vašim myšlenkám, není příliš ochotný je poslouchat a raději koná dle vlastního uvážení, nějaké plánované útoky tedy nepřipadají v úvahu a Afa je tak schopný prozradit vaše krytí nebo naprosto znemožnit moment překvapení. Po většinu času je ale také velice hravý a vážný bývá jen zřídka.



.
  1. (0%) Přivoláš patrona, neposlouchá tě a může ti ublížit.
  2. (10%) Začíná poslouchat, ale neumí používat své schopnosti
  3. (20%) Komunikujete společně pomocí myšlenek.
  4. (30%) Glo ovládá oheň - Dokáže podpálit ohniště, vytvářet menší ohníčky.
  5. (40%) Glo ovládá oheň - dokáže plameny pohybovat a posílat je určitými směry.
  6. (50%) Poslouchá na slovo, spolupracuje s vašimi plány. (+ 15% do obrany)


Glo žije stejně jako jeho vzdálený příbuzný Afa převážně na opuštěných místech na ostrovech Valamukhi tapu, kde se nepohybuje mnoho lidí ani jiných tvorů. Hlavně tedy ve vyšších místech sopek. Jeho každodenní zábavou je vytváření menších i větších požárů a pálení uhlí, ve kterém se následně i hodiny povaluje a vyhřívá. Souznění s ním není jednoduché, hlavně tedy proto, že i když rozumí vašim myšlenkám, není příliš ochotný je poslouchat a raději koná dle vlastního uvážení, nějaké plánované útoky tedy nepřipadají v úvahu a Glo je tak schopný prozradit vaše krytí nebo naprosto znemožnit moment překvapení. Na rozdíl od Afy je velmi vážný a hravý bývá jen zřídka.



.
  1. (0%) Přivoláš patrona, neposlouchá tě a může ti ublížit.
  2. (10%) Začíná poslouchat, ale neumí používat své schopnosti
  3. (20%) Komunikujete společně pomocí myšlenek.
  4. (30%) Theurus ovládá led - dokáže ochladit vzduch kolem vás, zmrazit menší množství vody..
  5. (40%) Theurus ovládá led - zmrazí i větší vodní plochy, umí zpúsobit omrzliny nebo vás ochránit před chladem.
  6. (50%) Poslouchá na slovo, chrání vás a útočí na nepřátele ve váš prospěch.. (+ 15% do útoku)


Theurus se pohybuje prakticky po celém území Alterry, pochází však z ostrova Edenis. Všichni věří, že Theurus je na tomto světě už od dob, kdy po zemi chodili ještě bohové ve svých smrtelných schránkách a přežil i zrození samotného Deliria. Pohybuje se pomalu, podobně jako želvy, ale cítí-li se ohroženy, je schopný běžet stejně rychle jako kdejaký pes nebo liška. Kromě ovládání magie ledu, je ještě schopný ublížit i pomocí svého rohu. Nejčastěji se však baví tím, že způsobuje lidem ve svém okolí omrzliny – od drobnějších až po vážnější. Není tedy divu, že se mu asi nejvíce zalíbilo ve Frystabergu, kde jsou obyvatelé na podobné věci zvyklí. Je tvrdohlavý a málokdy poslouchá. Více méně vám neodpovídá a spíš jen poslouchá. Pokud mu přijde, že mluvíte až moc dlouho, jednoduše odejde a vrátí se za pár hodin.



Komentáře rss

Přidat komentář >

Nebyly přidány žádné komentáře.